Flexibel, fris & functioneel
Samengevat
Van CC Aartselaar kregen wij de opdracht om hun digitale visitekaartje volledig te herdefiniëren. Het project was de eerste vertaling van de gloednieuwe branding voor “Cultuur Centraal”. Het webdesign is gedurfd en onderscheidend, met wisselende kleurencombinaties die de sfeer van het centrum versterken.
Uitgepuurde structuur
De website heeft een uitgepuurde structuur en een overzichtelijke homepage die toegang geven tot het culturele aanbod. Bezoekers kunnen filteren volgens hun voorkeuren en vinden intuïtief alle relevante informatie.
Stijl geeft structuur, kleur geeft energie – samen maken ze de website dynamisch.

Importeren en verrijken
Programma gekoppeld aan UiTdatabank
Alle activiteiten op de website worden automatisch geïmporteerd vanuit de UiTdatabank. In het iCordis CMS kunnen deze activiteiten verrijkt worden met sterke beelden, recensies en extra tekst.
Heldere info over zaalverhuur
Op de detailpagina’s hebben de redacteuren dankzij de gebruiksvriendelijke page builder alle vrijheid om creatieve pagina’s te bouwen.
Ook praktische info over zaalverhuur is makkelijk vindbaar en duidelijk weergegeven.

Gerichte communicatie via nieuwsbrief
Cultuur Centraal Aartselaar koos voor onze geïntegreerde nieuwsbriefmodule, waarmee het zijn publiek op regelmatige basis kan informeren en enthousiasmeren.
Met deze nieuwe website combineert Cultuurcentrum Aartselaar technologie en cultuur op een toegankelijke, flexibele en eigentijdse manier.
Voor Aartselaar ontwikkelden we ook een nieuwe gemeentelijke website, en een website voor het intergemeentelijk zwembad DOK-3.

